Blogi 3.sünnipäeva kingloos


Minu armas blogi sai eile 3 aastaseks ning on aeg kingitusi jagada. Tänu teile, mu lugejad, ma nii kaugele üldse jõudnud olen. Eile panin blogi facebooki lehel käima esimese kingiloosi. Saad sellest osa võtta SIIN. Kingi pani välja Boft Eesti.
Teine kingitus on Signalilt. Uus hambapasta, mida katsetan ka mina ja siiani olen sellega rahul. Selleks, et teada saada kuidas loosis osaleda, keri natuke alla poole.




TINGIMUSED:
  • Jälgi mind Bloggeris ("join this site") või Bloglovinis (SIIN)
  • Kirjuta kommentaaridesse emaili aadress ja kummas sa mind jälgid. Ning kirjuta kaua oled minuga sellel teekonnal kaasas käinud.

Loos kestab 26.07 - 01.08






Soovin teile kõigile head loosiõnne ja nautige veel seda suve, mis meil on! 



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. anettheinam97@hot.ee
    Jälgin bloggeris. Olen su blogi jälginud juba kuskil 3-4 kuud :)

    ReplyDelete
  2. margitkoppel@gmail.com

    Jälgin bloggeris ning ausalt ei mäleta, mis ajast juba. Päris ammu :)

    ReplyDelete
  3. laurakiviselg@gmail.com

    Jälgin mõlemas ning olen jälginud su blogi kuskil pool aasta (äkki.)

    ReplyDelete
  4. maarjamaasing9@gmail.com
    Jälgin su blogi bloggeris. Pm algusest peale ehk siis pea 3 aastat ☺

    ReplyDelete
  5. sixtina.ladvaa@gmail.com

    Jälgin bloggeris umbes pool aastat :)

    ReplyDelete
  6. sixtina.ladvaa@gmail.com

    Jälgin bloggeris umbes pool aastat :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts