Boft Eesti


Eelmisel nädalal Tartus Tasku keskuses käies otsustasin lõpuks Boft masinakese ära katsetada. Ma olen enam kui rahul. Sisestad sinna oma instagrami kasutaja nime (võimalusel saad ka otse telefonist pilte printida, need ei pea instagramis olema), valid sobivad pildid, paned vajaliku summa sisse ja ootad mõne minuti. Mina lasin printida 16 pilti, mis läks maksma 10€. Tegin seda kahes osas. Kui oleks korraga 10€ maksnud oleksin saanud hoopis 18 pilti. Olen järgmine kord targem. Kõik on tegelikult kenasti kõrval kirjas, aga olin liiga hajameelne.
Kui natuke arvutada siis ühe pildi hinnaks tuli mul 0.63€, mis on täiesti hea hind. Mulle hullult meeldib, et pildid tulid just nii nagu need instagramis olid. Koos kuupäevadega, kuidas miskit kirjutanud olid ja pildi asukoha. Nii on tulevikus hea võimalus näha täpselt, kus ja millal. Tavalise polaroid kaamerast tulnud pildile peab ise juurde kirjutama. Eks see võib ühele meeldida ja teisele  mitte. 
Kogu protsess võttis maksimaalselt 5 minutit ja tore mälestus paberil olemas. Mina jäin väga rahule ja kindlasti lähen veel printima :)









Oled käinud Boftis pilte printimas? Kuidas sina rahule jäid? Lähed veel?


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts