Sylvia Day "Alasti" // "Peegeldus" // "Ühte seotud" // "Teineteise kütkeis"




Sylvia Day sarjast sain teada tänu ühele oma tuttavale. See tundus huvitav, sest pidi olema sarnane "Viiskümmend halli varjundit" sarjale. Mulle see meeldis ja tahtsin midagi sarnast jälle lugeda. Panin raamatud soovinimekirja. Sügisel maksid raamatud Apollos 10€ (3 esimest osa) ja kasutasin võimaluse ära ja soetasin terve sarja 50€, säästsin pea 30€. Nii nad jäid oma aega ootama ja veebruaris ehk see kuu, otsustasin algust teha. 





"Alasti"


Gideon Cross tuli mu ellu nagu välgusähvatus öises taevas...

Ta oli ilus ja geniaalne, okkaline ja kiirgavalt kuum. Mind tõmbas tema poole nagu ei miski muu minu varasemas elus. Ma ihalesin iga tema puudutuse järele, isegi teades, et see muudaks mind nõrgemaks. Mu hing oli haavatud ja tema tulek avas mõrad minus nii kergelt..

Gideon teadis. Tal tuli võidelda enda deemonitega. Meist oleksid saanud peeglid, näidates vastastikku oma kõige isiklikumaid haavu...ja ihasid.
Tema armastuse köidikud muutsid mind, samal ajal kui ma lootsin, et meie minevike paine meid ei lahutaks...

Lugesin Sylvia Day "Alasti" läbi nädalaga. Ma olin täielikus vaimustuses sellest. Mulle meeldis see kordades rohkem kui "Viiskümmend hallid varjundit". Ma ei oska seda kohe kuidagi sõnadesse panna, aga oli tõeliselt hea. Kord olid ilus armastus ja siis mingi draama, mis tekitas nii palju põnevust. Lugedes jooksis nagu film mu silme eest läbi. SOOVITAN!
Raamat lõppes üsna ilusalt, kuid arvasin kohe, et tore elu Eval ja Crossil kaua ei kesta. Seega alustasin ka teise osaga.




"Peegeldus"

Kirglikult oodatud Crossfire seeria teises osas jätkub esimeses osas “Alasti” pooleli jäänud Eva ja Gideoni sensuaalne lugu!
Gideon Cross. Pealtäha ilus ja veatu, kuid sisemiselt katki ja piinatud. Ta oli minu jaoks nagu kiirgavalt kuum leek, mis kutsus mind naudingute tumedasse maailma. Ma ei suutnud, ega tahtnudki eemale hoida. Tema oli minu sõltuvus... minu kirg... alati minu.
Minu minevik oli sama vägivaldne kui temal. Meist ei oleks kunagi asja saanud. See kõik oli liiga raske, liiga piinav... väljaarvatud need hetked, kus kõik oli täiuslik. Need hetked, kus meeletu iha ja armastus üksteise järele viisid meid kirjeldamatu hulluseni.
Meid sidus vajadus ja sõltuvus üksteisest, mis viis kibemagusa kireni.


"Peegeldus" algas üsna tavaliselt. Alguses ei saanud see raamat hästi vedama. Poole peale jõudes läks kogu tegevus ikka väga huvitavaks. Draama draama otsas, mis pani raamatu kiirelt läbi lugema. Sain selle otsast lõpuni loetud nelja päevaga. Nii mõnigi kord mõtlesin, et küll see Eva on ikka loll. Cross teeb nii palju haiget ja ta ikka läheb tema juurde tagasi. Lõpus selgus aga tegelik tõde, mis oli päris üllatav. PÕNEV ja selletõttu võtsin kätte juba kolmanda osa. 





"Ühte seotud"


"Eva ja Gideoni fenomenaalne lugu jätkub - nad peavad oma deemonitele vastu astuma ja leppima ohtlikult lõõmava kirega, mis nende kooselu igapäevase osa moodustab.
Esimesest hetkest peale, mil ma Gideon Crossi kohtasin, tundsin kohe, et temas oli midagi, mida vajasin. Midagi, millest ei suutnud eemal olla. Ma õppisin tundma ka tema katkist hinge, mida ta kiivalt kaitses - minuga väga sarnaselt. See tõmbas mind tema poole. Vajasin teda sama kindlalt, nagu oma südamelööke. Keegi ei olnud teadlik, kui suuri riske ta minu pärast võttis. Mis kõik mind ohustas. Kumbki meist ei olnud teadlik, mida varjud minevikust meiega teha suudavad.
Olime ühte seotud oma saladuste kaudu ja püüdsime vältida aimatavat. Me tegime oma reeglid ning allusime neile täielikult, olles teadlikud tahtest üksteist omada...

"Ühte seotud" ei olnud nii huvitav kui teised. Ma ilmselt ootasin sellelt juba liiga palju. Lootsin, et juhtuks ikka midagi kohutavad. Tahtsin ikka draamat. Mõeldes jälle tagasi siis oli seal omajagu põnevust ning see sai samuti kiirelt läbi, et päris jama ta ei olnud ikka. Seadsin ja juba ootused liiga kõrgeks ja sellepärast natuke pettusin. Kuigi tegelikult oli tore lugemine ja ei suutnud ka neljandat osa lugemata jätta.





"Teineteise kütkeis"


"Rahvusvaheliselt menukeid müüv autor Sylvia Day on tagasi uue Crossfire-sarja romaaniga! Gideon kutsub mind oma inglikeseks, aga tegelikult on hoopis tema minu elu ime. Minu võrratu, haavatud sõdalane, kes nii väga tahab tappa mind piinavaid deemoneid, ent samal ajal keeldub vastu astumast enda omadele.Tõotused, mida vahetasime, oleksid pidanud meid tugevasti kokku liitma. Selle asemel kiskusid need lahti vanu haavu, tõid valu ja ebakindlust, meelitasid õelaid vaenlasi varjudest välja. Tundsin, kuidas Gideon libises mul käest, suurimad hirmud said tõeliseks ja armastus pandi proovile, nii et ma polnud enam kindel, kas suudan seda kõike taluda.Parimal ajal meie elus tungis Gideoni sünge minevik meie vahele ja ähvardas kõike, mille nimel olime suurt vaeva näinud. Seisime silmitsi kohutava valikuga: kas tuttav ja turvaline elu, mis kummalgi oli enne teineteisega kohtumist, või võitlus tuleviku eest, mis järsku tundus võimatu ja lootusetu unistusena…

"Teineteise kütkeis" raamatut alustades ehmusin natuke, sest ma ei saanud aru, kes mida rääkis. Kuid natuke lugedes sain aru, et ühes peatükis on peategelaseks Gideon ja teises peatükis, nagu teiste osadega, Eva. Ja nii korda mööda. See tegi raamatu palju huvitavamaks. Seekord lõppes raamat huvitavalt. Asi jäi kuidagi lahtiseks ja tuleb välja, et üks osa on veel, aga eestikeeles seda pole. kahju. 



Mina jäin selle sarjaga rahule ja soovitan seda ka teistele. Kuid pean tõdema, et varjundite raamatud olid natuke huvitavamad. Aga ma ei kahetse nende  lugemist. Huvi oli olemas ja igav ka polnud, seega hea valik. 



Üle pika aja tuli üks päris pikk postitus. Kuid loodan, et teile meeldis ja jõudsite ikka lõpuni lugeda ja pilte vaadata.



Oled Sylvia Day sarja raamatuid lugenud? Kuidas Sina rahule jäid?



Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts