10. Emumäe jooks

See oli vist esimene kord kui vabatahtlikult registreerisin end jooksuvõistlusele. Mis on huvitav aga see, et see jooks toimus juba 10x ja see koht asub ~10km kaugusel kodust ja mina jõudsin see aasta sinna alles esimest korda. Pigem hilja kui mitte kunagi. Mina jooksin 5,5km ja ütlen kohe ära, et need olid mu elu raskemad kilomeetrid ja ilma naljata. Sai küll päris mitu korda enne joostud tasase maapeal. Kuid neid kaht maastiku ei ole võimalik võrrelda. Kui sirge teepeal võisin 5km ilma mingi probleemita läbida, siis sellisel kuumaastikul nagu seda oli emumägi on mitumitu korda raskem.Muidugi palju andis juurde ka meeletult kuum ilm.  500m seljataga ja üle terve kõhu lõi meeletu valu ja järgmised kilomeetrid sai kannatada pistmist. Kui surusin käega pistmise koha peale, kannatas ilusti joosta ja nii ma siis jooksin põhimõtteliselt terve tee käsi puusas :D. Viimane lõpp oli väga järsk tõus. Jäin korra seisma ja mõtlesin, et kui hästi läheb jõuan siit ülesse või kui läheb halvasti siis lähen tuldud teedpidi tagasi. Õnneks läks hästi ja jõudsin finisisse. Aeg oli 00:41:20 ja pulss oli ka koguaeg laes. Keskmine pulss oli 188 ja maksimum 208. Kuna ma polnud varem sellisel maastikul jooksnud, olen siiski rahul, et selle ära tegin. Järgmine aasta kavatsen uuesti minna ja kindlasti paremini joosta. 


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts