Mihkel Raud "Kus ma olen ja kuidas sina võid palju kaugemale jõuda"


Need read sai kirjutatud jaanuari alguses kui raamat läbi sai, aga postitus teieni jõuab alles mõned kuud hiljem. Parem hilja kui mitte kunagi.


Mul ei olnud plaanis Mihkel Raua uut raamatut osta, aga 18.november oli tal esitlus Rakvere Kroonikeskuses. Üldjuhul kui Rakvere Apollos või Rahva Raamatus keegi kirjanikest käib, tahan kohal olla. Umbes nädal enne esitlust otsustasin, et ma lähen sinna. 
Teda oli põnev kuulata ja olin valmis seda kohe koju lugema minema. Reaalsus oli hoopis see, et raamatu kaaned avasin alles 9.jaanuaril. Peale esimest lehekülge olin ma õhinas. See oli nii hästi kirjutatud, et kutsus lugema ja kui pooleli jäi siis tahtsin veel ja veel lugeda. Lõpetasin selle 13.jaanuaril ja alati on nii imelik tunne hea raamatu viimast lehte lugeda. Umbes, et ongi KÕIK ja rohkem lehekülgi pole, aga ma tahaks ju veel. 
Võttes kogu lugu kokku siis mulle väga meeldis ja nii mõnigi nipp jäi meelde. Soovitan seda ka Sinul lugeda (juhul kui sa seda juba teinud pole). Meeldiv ajaveede :)










Teie Klaarika! 

Comments

Popular Posts